Hogyan Kérjek Árajánlatot?

Az árajánlatkérést írásban fogadjuk el, Levél, Telefax vagy E-mail formájában.
Az árajánlatkérésben mindig szerepelnie kell legalább a termékek típusának, nevének és a darabszámnak. Ezt követően hivatalos árajánlatot küldünk, amelyben minden információ szerepel a termékekkel kapcsolatban. Ennek alapján a megrendelő teljes egészében elfogadhatja az ajánlatot, és azonnal megrendelheti.
Illetve szükség szerint bármilyen adatot módosíthat rajta a megrendelést  megelőzően.

Mi a megrendelés menete?

  1. A megrendeléseket kizárólag írásban fogadjuk el, Levél, Telefax vagy E-mail formájában. A megrendelésnek minden esetben tartalmaznia kell a megrendelő intézmény/személy nevét, címét,elérhetőségeit (Telefon, Mobil, E-mail), a megrendelés dátumát, és ha indokolt, egy kapcsolattartó személy adatait.
  2. Tartalmaznia kell továbbá a megrendelni kívánt termékeket a weboldalon található megrendelőlapon lévő szempontok
  3. A termékek pontos jellemzőit, amelyben segítséget nyújtanak a honlapunkon található teljes minta választék, és méretezés.
  4. A megrendelés beérkezését követően cégünk 24 órán belül írásban hivatalos visszaigazolást küld a megrendelőnek, ami tartalmazza cégünk adatait, a megrendelés összes adatát, a pontos nettó/bruttó egységárakat és végösszeget, a szállítási díjat és határidőt, a kedvezmények mértékét, a fizetési módokat, a garanciaidőt, és az esetleges egyéb feltételeket. Az adatokat a megrendelőnek minden esetben ellenőriznie kell!
  5. A megrendelt árut a vállalt szállítási határidővel kiszállítjuk. A szállítást megelőzően telefonon értesítjük a megrendelőt.

Hogyan érdeklődhetek a rendelésem után?

Írásban vagy telefonon. A megrendelés száma vagy a megrendelés dátuma alapján. A Visszaigazolás dokumentum jobb felső oldalán látható a megrendelés száma, a lap alján pedig a dátuma.

Hogyan tudom módosítani a megrendelésemet?

Az eredeti megrendelés számára hivatkozva, leírva a pontos módosításokat.
A módosításról szintén visszaigazolást küldünk.

Hogyan fizethetem ki a megrendelt termékeket?

A szállítás teljesítése után a megadott címre postai úton elküldjük a számlát, amelyet a megjelölt határidővel, banki átutalással kell kiegyenlíteni. Előleg- és készpénzfizetési lehetőségeiről munkatársainknál érdeklődhet.

HOGYAN KELL REKLAMÁCIÓT HIVATALOSAN BEJELENTENI?

A megrendelőnek meg kell adni a vásárlás azonosító adatait (rendelésszámmal, vagy számlaszámmal), a reklamáció tárgyát, illetve a hiba lehető legpontosabb leírását, lehetőleg fényképes ismertetéssel.
A reklamációk esetén mindig a jogszabálynak megfelelő módon járunk el.

HOGYAN CSOMAGOLJÁK A TERMÉKEKET?

A tárgyak jellegétől függően különböző fóliákba csomagolunk. A szállítás cégünk felelőssége, így nagy figyelmet fordítunk termékeink sérülésmentes eljuttatására a rendeltetési helyre. A szállítást általában gépjárművezetőnk egyedül végzi, ezért bizonyos esetekben előzetesen segítséget kérünk a megrendelőtől, a helyszínen, a termékek elhelyezésével kapcsolatban.

A TERMÉKEKNÉL SZEREPLŐ ÁRAK NETTÓ VAGY BRUTTÓ ÁRAK?

Az oldalunkon megadott árak nettó fogyasztói/akciós árak, tehát nem tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót, és kiszállítási költség nélkül értendők. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk, az esetleges egyértelmű rendszerhiba vagy elgépelés esetén cégünk fenntartja a jogot, hogy a termék árát módosítsa és a helytelen áron leadott rendelést ne teljesítse.

Mindenkori akciós árainkból további kedvezményt nem biztosítunk!

Fel